about twilightnews

Vi fick en kommentar där någon frågade vad vi tyckte om Twilightnews.se. Bloggen är faktiskt den enda twilightbloggen vi läser (anledningen är nog mest eftersom det är den största twilightbloggen i Sverige). Det är ett lätt sätt att få information, och vi vill också hålla oss uppdaterade om vad som händer i New Moon. Något som inte uppskattas från vår sida är dock nivån besattheten ligger på, ibland blir det lite mycket.. Sen var gästbloggaren tråkig, skrev nästan bara om olika maträtter som ätits i filmen!

Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: Twilightnews

Jag måste bara få säga en sak Twisite! :)

Jag tycker eran blogg är bra, alla har rätt och säga vad dom tycker,kul med något nytt! :D

Men om besattheten, jag förstår att ni tycker det, men även om jag älskar twilight så har jag ett liv utanför bloggen som ingen på min blogg vet om eftersom jag är anonym ! :) ville bara säga det

2009-04-22 @ 19:12:02
URL: http://twilightnews.se
Postat av: Tamara

haha, ni har lite rätt i att gästbloggarn var LITE tråkig.. jag älskar twilightnews, så jäkla bäst! :)

2009-06-05 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0