about them comments

Det är relativt många som läser denna blogg, om man tänker på dess korta existens. Ändå så är kommentarerna väldigt få, om man jämför med hur det var för några veckor sedan (det vill säga de första dagarna). Då hade vi och för sig lite fler läsare, eftersom att alla fanpires klickade sig in hit utan att veta vad de gav sig in på. Alla kommentarer bestod då av "SLUTA HACKA PÅ KARAKTÄRERNA!!!!" "Ni suger så jävla hårt, lägg ner!!" och liknande charmerande ord och formuleringar. Nu hör vi dock mest bra saker, vilket är någonting som vi båda uppskattar. Anledningen till att vi startade denna blogg från första början var för att se om det fanns några fler än vi som tyckte om Twilight, men ändå kunde ha distans till hela konceptet som spridit sig som pesten över hela världen.


Så fortsätt (eller börja) kommentera, även om ni bara vill klaga. Vi läser varje kommenterar, är den negativ mot oss så skrattar vi, och är den positiv så blir vi uppriktigt glada. Vi kommer även att lägga upp våra favorit hatkommentarer i framtiden. Håll utkik!


Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den här bloggen är het korkad osv men jag tycker ändå den är rätt så bra ibland XD

2009-04-13 @ 10:22:38
Postat av: Anonym

Jag tycker det är ganska roligt att folk ber er att skaffa sig ett liv, när de egentligen är dem själva som måste skaffa sig ett liv utanför Twilight

2009-04-13 @ 10:31:14
Postat av: Amanda

Jag tycker den här bloggen är helt underbar, även fast jag är en Twilightnörd.

2009-04-13 @ 12:42:06
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: adila

Ibland är det verkligen skönt o läsa er blogg då det känns en "dålig" sida med twilight eller man kan säga negativ kritik !!!

2009-04-13 @ 12:43:18
URL: http://adila.blogg.se/
Postat av: Elin

Rock on :)

2009-04-13 @ 14:51:18
URL: http://elinmariathornqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läser bloggen nästan varje dag :)

2009-04-13 @ 21:08:38
URL: http://yamin.blogg.se/
Postat av: Amanda

"Jag tycker den här bloggen är het korkad osv men jag tycker ändå den är rätt så bra ibland XD"



hahaha, jag tycker också att den här bloggen är het!! XD



allvarligt, keep up the good work!

2009-04-13 @ 22:01:28
URL: http://filosofiskt.blogg.se/
Postat av: Anonym

DRA ÅT HELVETE, FREAK!!



SÅNA SOM DU BORDE HÄNGAS!! ELLER SKJUTAS NER ELLER KVÄVAS!!

2009-04-15 @ 15:42:36
Postat av: emma

älskar bloggen! finns faktiskt många som både kan kritisera och hata twilight ibland. och helst edward! herre-gud, vad jag HATAR honom ibland. i ljudet av ditt hjärta hatar jag honom så mycket att jag inte ens kan läsa den igen. uschuschusch!

även fast man älskar twilight måste man ha lite distans!

2009-04-15 @ 16:16:38
Postat av: Linnea

JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG! Helt seriöst! Så sjukt fynidga och härliga inlägg, synd att ni inte uppdaterar oftare :D

2009-04-15 @ 17:21:56
Postat av: MISS PATTINSON

SNÄLLA LÄGG NER LIKSOM NI ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA ERA IDIOTER!OME IT'S JUST SO FUCKING STUPID!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-16 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0