OK to be a Hardcore-fan!



 

När jag ser de här bilderna tänker jag att dessa fans är ganska nördiga som är så inne i sina favorit filmer/serier/böcker att de klär sig efter dem.





Men när jag ser dessa två bilder slår det mig; nu är det accepterat att vara ett 100% hängivet, nördigt, hardcore-fan. Det är nog inte många som höjer så värst mycket på ögonbrynen vid den här synen, eftersom att man helt enkelt inte blir speciellt överraskad. Det man förr kanske skulle tyckt var lite skumt är nu fortfarande lika skumt, men accepterat eftersom det gäller Twilight. Fenomenet som drabbat så många att det helt enkelt blivit okej att vara nörd.


Keep it real
TwiSite


Kommentarer
Postat av: Foofie

Pinsamt det skulle vara att gå runt med twilight på sig.

2009-07-06 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0