Eventually, it's all up to YOU!

Vi ska inte ljuga, vi är väldigt besvikna på antalet röster som givits i omröstningen som fortfarande pågår. Som de drama queens vi är, så tänker vi blogg-strejka tills ni tar er i kragen och börjar rösta. Vi vet att det inte är ett lätt val, och att det kan ta ett tag att överväga alternativen, men i slutändan borde ni känna vem erat hjärta slår hårdast för. Harry eller Billy? Så, tills ni börjar rösta så inför vi en blogg-strejk.

Eventually, it's all up to you!
Make a difference
VOTE



Keep it real
TwiSite


Kommentarer
Postat av: MLI

Men neje!! :'( Ni får ju tänka lite på oss som har röstat med! XD (btw så tror jag att jag glömde skriva mitt namn då xD)

2009-06-08 @ 23:13:40
Postat av: Charlie

Jag har totalt glömt bort den ene av de två i böckerna så jag tänker inte rösta. Er blogg är jättebra men jag tror att folk kommer att sluta läsa den om ni inte skriver.

2009-06-09 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0