same shit, different name

Det var någon som undrade vilka twilightbloggar vi tycker om och inte tycker om. Vi kollar igenom lite bloggar då och då, men det står exakt samma sak på allihopa. Så, om man vill läsa en twilightblogg spelar det verkligen ingen roll vilken man väljer, för det kommer stå exakt samma saker på nästa. Samma sak med de som kommenterar; det enda som står är hur het Robert Pattinson är. Och visst, han är snygg, men det känns aningen uttjatat. Jag tycker att om man vill läsa en bra twilightblogg så ska man läsa denna!

Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e bra att ni säger era åsikter, men om ni ska säga det så tycker jag att ni e cp som säger att ni älskar filmen och böckerna men jag tror inte ni gör det ni vill bara irritera folk... Bitches

2009-03-28 @ 14:45:11
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nejdå. Man ska läsa min, unikare blir det inte.

2009-03-28 @ 22:14:05
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan, ja älskar den här bloggen! Jag älskade böckerna, och filmen (fast inte lika mycket) och shit jag ÄLSKADE robert, men allt är bara så uuuuttjatat! jag gillar fortfarande twilight o robert, men jag hatar de samtidigt, tror att ni fattar

2009-04-01 @ 20:01:27
Postat av: Anonym

fan, ja älskar den här bloggen! Jag älskade böckerna, och filmen (fast inte lika mycket) och shit jag ÄLSKADE robert, men allt är bara så uuuuttjatat! jag gillar fortfarande twilight o robert, men jag hatar de samtidigt, tror att ni fattar

2009-04-01 @ 20:01:40
Postat av: Anonym

Du skojar, hoppas jag?= Det här den värsta bloggen i hela världen, det enda ni gör är att klanka ner på folk, skaffa ett liv människor!!

Jag tycker twilightnews.se är bättre!

2009-04-02 @ 06:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0