Tjuvlyssnat

Frasses, Härnösand
En tjej och en kille ~18 sitter och äter.

Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!

Killen har ju verkligen en poäng, det kan ju knappast vara lätt att leva upp till omöjlig Edward-standard, se annat exempel här. Kom igen tjejer, inse att Robert Pattinson inte är Edward, han spelar en roll, och Edward är en fiktiv karaktär i en bok och finns alltså inte på riktigt!

Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: mischa

(kommenterade innan inlägget om folk som påstår sig läst böckerna "för längesen")

Nån måtta får det ju ändå finnas:S Hallå eller?! Man vill inte ens gilla twilight bara på grund av denna överdrift... usch usch usch...



(P.s jag gillar er blogg. Riktigt mycket. Haha, tur att ingen vet vad ni heter/bor. HAhaha, man kan nästan garantera att ni skulle ha något slags korståg utanför. Och att ni typ skulle tömmas på blod. Äkta vampyr-style:D eller nåt.

2009-03-23 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0