New Moon Pictures!

Ni har säkert allihopa redan sett bilderna från inspelningen av scenen då Edward kliver ut i ljuset i Italien och Bella kommer springande för att stoppa honom.



Ser det inte verkligen ut som att de... förstärkt.. konturerna av Roberts magrutor med en hel del smink? Jag menar, kolla på Taylor Lautner, den killen började hårdträna sekunden efter att Twilight var klar, så han skulle se rätt ut för rollen. Kunde då inte Robert ha satsat lite också? Hursomhelst är det ändå trevligt att han visar lite hud!



Denna bild ska föreställa ett romantiskt ögonblick mellan Edward och Bella. Och det är den väl också, om man väljer att blunda för att Kirsten Stewart ser ut som Djungelgeorge som precis flygit in i ett träd.

Trots allt detta kan man inte hjälpa att bli väldigt taggad på New Moon när man ser bilderna!

Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA! nog hade robert kunnat anstränga sig liiite iallafall. längtar också till new moon men boken kommer självklart vara mycket bättre.

2009-05-28 @ 14:49:24
Postat av: Märta

Rob's byxor är helt fel, skorna också för den delen.

Men jag kan ändå inte sitta still så mycket jag längtar.

Och jag håller med emma, boken kommer vara waaay mycket bättre än filmen. Precis som Twilight.

2009-05-28 @ 17:13:02
URL: http://rosesforthedead.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha djungelgeorge, alltså jag älskar er tjejer!

2009-05-31 @ 00:50:18
Postat av: Tamara

Men herregud! Det är ju bilder! Det är inte säkert att hon kommer se ut som djungeltelegrafen George i filmen... Fast jag tycker dock inte att hon är direkt gjuten i rollen som Bella...

2009-06-05 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0