Haters gonna hate

Jag har en liten teori, nämligen att många (inte alla, såklart!!!!!!11) Twilight-fans har gemensamt att de är väldigt passionerade (läs: aggressiva) när det gäller Twiligt och att de skriver på ett speciellt sätt (läs: skriver med grammatik som hos en tioåring).

I en intervju med MTV frågar reportern (slash f.d Top Model-deltagaren?) vad Whitney Port tyckte om filmen Twiligt, och hon svarar att hon tyckte att den var dålig. Sedan påpekar hon att skådespelarinsatserna kanske inte var 100% fabulous, osv.

MTV Shows


Låt oss ta en titt på några utvalda kommentarer till intervjun som stödjer min teori:






Anar jag möjligen lite dubbelmoral hos signaturen Twilight fan?


Slutligen tackar jag för den här kommentaren som förklarar varför Bella är ett så kärt ämne på TwiSite!



Keep it real
TwiSite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0