about them comments 2

Vi lovade ju att skriva upp våra favorithatkommentarer. Här har vi en;

Less på att alla trackar ner twilight om no words necessary:
twisite ägare: skaffa er ett liv! visst vissa ÄLSKAR Twiilight men låt dom för fan göra det!Ni trycker ju ner alla som gillar Twilight böckerna och filmen! Vafan om ni tycker Twilight är så jävla dåligt skriv ett klagomål till Stephenie Mayer eller något! Tycker bara hela den här sidan är grymt töntig, som om ni tror att ni är något?

För det första, "less på att alla trackar ner twilight".. Jag har nog aldrig hört någon klaga på Twilight. Det är ingen som vågar helt enkelt!  För det andra, ge oss stephenies adress and sure sure girl! Och för det tredje.. Såklart vi är något!

Keep it real
TwiSite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep up the good work ;P

2009-04-16 @ 14:40:37
Postat av: Frida

Om man tycker det minsta negativt om twilight så blir man ju själv nertryckt eller något värre. Så fortsätt med bloggen, det är väl den enda i sitt slag till skillnad från alla andra twilight-bloggar.

2009-04-16 @ 20:12:10
Postat av: sofi

kan ni inte lägga upp den groteska bilden på robert?

2009-04-16 @ 22:36:34
Postat av: Mrs Pattinson

Jag håller med den kommentaren SOM FAN!!

skaffa ett liv liksom om du hatar twilight hata de då men vf vill du skriva ner de liksom du har NO LIFE!!VI ÄLSKAR TWILIGHT OCH OM DU HAR PROBLEM MED DE GÅ O DÖ

2009-04-16 @ 22:56:36
Postat av: M

Hahah, Mrs Pattinson, jag hoppas verkligen att du inte var seriös när du skrev din kommentar. Isf, skaffa lite distans! You need it.

Och alla som älskar Twilight får ju skriva ner vad de tycker, borde det inte vara mer än rätt att de som kritiserar fenomenet också borde få uttrycka sig?

2009-04-17 @ 10:22:32
Postat av: Anonym

"Jag har nog aldrig hört någon klaga på Twilight. Det är ingen som vågar helt enkelt!"

där måste jag säga att ni har fel. men jag tycker att twilight är så jävla överskattat och det är så många fler som gillar twilight än som inte gillar twilight, känns det som i alla fall. men det känns som ni/du har den här bloggen bara för att det är så jävla många som älskar twilight och ni/du vill stå ut i mängden. och dessutom så tycker jag att ni/du kan skriva lite väl onödiga saker som inte ens stämmer, men visst jag tycker faktiskt om den här bloggen och twilight är ÖVERSKATTAT!

2009-06-15 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0